torsdag 26 mars 2009

Ragg

Igår kväll åkte en man med våt blick från Alvik, när jag hade kollat alla biljetter och gick förbi honom flåsade han "Jag har varit på erotikmässan..." jag visste inte riktigt vad jag skulle göra med denna information så jag svarade bara "Jaha.." sådär halventusiastiskt varpå han fortsätter "Ja, det är väl många som varit där idag?". Jag ryckte på axlarna och gick vidare. Nästa gång jag gick förbi frågade han hur ofta tågen går egentligen såhär dags, jag svarade och gick, nästa gång mumlade han något om bussar som jag helt sonika ignorerade och sen var det skygglappar som gällde för min del. Jag såg i ögonvrån hur han följde mig med blicken varje gång jag gick förbi men jag lyckades undvika vidare kontakt.

För kännedom, jag blir inte kåt av varken erotikmässan, tidtabeller eller bussar. Tro't eller ej.

8 kommentarer:

880 90 sa...

låter erotiskt med hans blickar...pirrigt, he he
Du skulle ha hetsat honom till vansinne.

:O

Dallerberg sa...

Det var mest äckligt faktiskt :D

880 90 sa...

Jo...kan tänka mig det.
Vid sådana tillfällen skulle jag sätta mig i hytten, med rätta.
(om dom inte är frächa... :O )

Anonym sa...

En liten nytryckt busstidtabell kåtar väl upp de flesta? ;)

Dallerberg sa...

J: Ja det var det där med erotikmässan som förstörde. Annars blir jag ju såklart svinkåt när folk frågar hur ofta spårvagnen går.

880 90 sa...

Ha ha ha :)

Anonym sa...

Jag har alltid undrat vad det är för männinskor som går på erotikmässor.

Inte för att jag inte själv har nåt emot porr. Men att titta på snusk bland massa människor... njäe det känns extremt tveksamt.

/j sa...

Dallerberg: Hmm, nu börjar det nästan bli lite obehagligt här... ;) Knappt att man kommer våga fråga om avgångstider nästa gång man åker spårvagn.

 
Besökare Idag: Totalt antal besökare: