fredag 1 augusti 2008

Semestertider

För att få awr att hålla käften så tänkte jag skriva några rader. Det är semestertider, inte mycket händer och jag kör ju spårvagn och där händer inte mycket överhuvudtaget. Det enda festliga jag hört är en sak som tydligen hände i förrgår. Detta är alltså bara hörsägen så jag är inte helt på det klara över vad som hände men tydligen så hade en man hoppat ner på spåret i Alvik och försökt krypa in under Nockebybanan. Sen hade han strängt uppmanat föraren att köra! Han hade dessutom försökt med detta flera gånger. Man undrar ju lite hur han tänkte när det ca 2 meter bort kommer tunnelbanor i full rulle. Jag gissar på att han egentligen inte ville dö. Eller vad tror ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hörsägen/ryktet säger att han försökte senare att hoppa framför tuben men då fanns våra fina Ordningsvakter och räddade dagen!

Anonym sa...

awr är lite nöjd i ena hörnet nu. fast hatbloggen är fortfarande saknad. puss!

 
Besökare Idag: Totalt antal besökare: