torsdag 11 september 2008

Har ni uppfattat mig korrekt rätt? Tack på förhand ifrån...

10 kommentarer:

hatautomaten sa...

Åh, vilken fin! Är det enhetschef som varit framme tro?

Anonym sa...

Och vad blir det om man översätter till svenska?

Lucknuckan sa...

man hoppas ju att det är en dröm och man vaknar snart. :-)

Anonym sa...

Aaaw, men den var ju jättefin! :-)

Eek, a cat! sa...

Personen höll sig iaf till stödlinjerna, det är mer än vad många klarar. Cred.

Anonym sa...

Cred till att det viktiga framfick, att det fanns ersättningsbussar.

Anonym sa...

Fy fan vad pinsamt..! Är detta någon officiell information om inställd trafik?

I detta fall mellan Högdalen och Hagsätra....

Snuskigt amatörmässigt, är det en femåring som skrivit?!

mise sa...

Det är ju helt helt fantastiskt!!!

Språk är inte något som ska tas för givet... och språkregler bör utmanas med jämna och ojämna mellanrum - men det här... det är verkligen att ta ytterligare ett steg. Jag är STUM av beundran!! (violket inte hindrar mina fingrar från att röra sig över tangentbordet...)

mise sa...

Och så tycker jag nog att det här bör bli ett bidrag till Veolias nya fina grej- kulturdagarna som vi fick information om i spärrarna nyligen.

Eek, a cat! sa...

Jag tycker att tacket är pricken över i:t på mästerverket. Oslagbart, jag förväntar mig bara ett "fölåt" efter, så hade det varit komplett!

Jag älskar den.

 
Besökare Idag: Totalt antal besökare: