lördag 20 december 2008

Stopp i trafiken


HahahahahhahahahahhahahahahHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHH
AHAhahaahahahaHHAHAHahahahahahahahhahahahhahahhahhahhahhaha
hhahahahhaahahahhahahahaha
HAHAHAhahahAHHAHAhahahhahahhahahahahahahahhahahaha

pust..

HAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHHHAAAAHAHAHHAHA
hahahahhHAHAHHAhahahahhahahHAHHAHAHHAHhahahahhahahahahahh
ahahahahHAHAHAHHAhahahahahahhahahaHAHAHHAHHAhahhahhahahah
HAhhahahahahahHAHAHHAHAhahahahAHHAhahahhahahhahhahaHAHA
HAHAHAAhaa..

andas.. andas...

Hahaha... haha.. haah..ah.. uh

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har dom blandat ihop 1 januari med 1 april nu igen?

Älska personaltidningen! När byter den namn till prawda?

Anonym sa...

Om man säger att allt funkar perfekt tillräckligt många gånger så blir det sant, jag lovar.

Eller så kanske årets julklapp från SL en lobotimering så vi alla kan gå omkring och vara lika glada som på de fina teckningarna.

Eek, a cat! sa...

Jag skulle ha sån ångest om jag var tecknare och fick det här som uppdrag...

Anonym sa...

I SL-trafiken är alla käcka och glada! Jä! Allvarligt nu; jag misstänker att tecknaren tycker det är lika skojigt som vi. Bilderna på sidan mittemot är ju minst lika sprängfyllda med humor.

Dallerberg sa...

Ja jag fotade hela serien men de första bilderna blev så jävla suddiga så jag sket i dem. Det här räcker :D

Dallerberg sa...

En annan rolig är bilden där de ropar ut om nåt stopp i trafiken och alla trafikanterna bara ler lyckligt hahahaha

 
Besökare Idag: Totalt antal besökare: