onsdag 31 december 2008

Skål!

Det är så skönt att inte jobba nyår i år...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Nyår i tuben är det enda jag saknar från den tiden. Shit va kul det var med alla freaks!! Loved it!

Eek, a cat! sa...

Rico: Det har sin charm det också, men typ vartannat år räcker. Det är ganska lagom.

Anonym sa...

Varför firar man in det nya året i en tunnelbanevagn?

Bea sa...

J: för att man inte har något liv... kanske, inte vet jag

Eek, a cat! sa...

Förmodligen för att man är dum i huvudet och får för sig att åka in till stan kvart i tolv...

trasan sa...

ja man längtar efter midsommar när man ser detta , fan va lungt det brukar vara då.....

trasan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Eek å Dallerberg önskas gott nytt år! :)

Dagens ungdom är f.ö bra dumma idag, fira nyår i tuben.
All heder till de kollegor som sliter på under nyårskvällen.

Dallerberg sa...

När jag var påväg hem från jobbet på nyårsnatten sa tunneltågföraren vid centralen "Tåg till Farsta Strand, dags att klämma in sig!" och jag har nog aldrig hört en människa låta så fruktansvärt trött. Det var underbart, jag ville springa fram och krama honom.

Anonym sa...

Kollegorna såg ganska utmattade ut dagen efter, definitivt all heder till dem för att ha överlevt nyårspasset!

Anonym sa...

Undra om det förs någon statistik över hur många nödöppnade dörrar/ ner dragna nödbromshandtag förarna får återställa på nyårsafton?

 
Besökare Idag: Totalt antal besökare: